naši brendovi
Dizajn bez naslova.jpg
APIVITA je razvila preko 300 prirodnih, efektivnih i holističkih proizvoda za lice, tijelo i kosu, koji u sebi imaju formulu pčelinjih proizvoda visoke prehrambene vrijednosti, ekstrakte grčkih biljaka i čista eterična ulja, kao i mnogo drugih prirodnih inovacija i patenata.
Dizajn bez naslova.jpg
Tim Dr. Brandta se iznimno trudi kako bi izumio nove tehnologije zbog kojih će naši proizvodi bolje djelovati kako bi živjeli po očekivanjima Dr. Brandta. I na kraju, kako bi mogli kreirati životni stil koji vas vodi ka sreći i zdravoj koži.
Dizajn bez naslova (1).jpg
Phyto je rođen zbog vizije jednog čovjeka, i novatora i utemeljitelja brenda - Patricka Alèsa 1966. izumio je sušilo za kosu, a samo godinu nakon PHYTOTHERATHRIE, njegu kose pomoću biljaka. „Phyto“ dolazi od grčke riječi „biljke“, a „thera“ znače tretmani kose. Vrlo brzo, 1969. nastao je PHYTOSOLBA
Dizajn bez naslova.jpg
Osnovan 1975. godine, Lierac se specijalizira u aktivnu fitokozmetiku – formulaciju kozmetičkih proizvoda s biljnim molekulama čija su efektivnost, aktivni sastojci i sigurnost dobro dokazani. Lierac nudi inovativne proizvode za njegu kože kako bi pomogao spriječiti i popraviti oštećenu kožu.
Drska, kultna, originalna, jednom riječi – suvremena. Marvis nadilazi tradicionalne koncepte zubne paste. To je svijet koji je znatiželjan i otvoren za nove stvari: on transformira jednostavne svakodnevne geste u trenutke čistog užitka.
NeoVIDERM emulziju za kožu kreirao je talijanski proizvođač Instituto Ganassini. Ova višenamjenska emulzija je medicinski proizvod koji pridonosi zaštiti kože, njezinoj dubinskoj hidrataciji, smanjuje opekline, kao i ostale upalne procese te pospješuje fiziološki proces normalizacije kože.
tweezerman logo.jpg

Alati za uljepšavanje izrađeni su od visokokvalitetnog nehrđajućeg čelika kako bi proizvodi bili dugotrajni. U potpunosti vjerujemo da odabir proizvoda vrhunske kvalitete dovodi do manje količine otpada. Nastojimo koristiti materijale za pakiranje koji su sigurni za planet i smanjuju njihov utjecaj na klimu. Legendarna kosa pinceta dobitnik je prestižne nagrade Allure Best of Beauty svake godine od 2001. i nagrađena je pečatom Allureove Kuće slavnih 2021. i 2022.

Untitled-1.png

Roger & Gallet je francuski parfemski brend osnovan 1862. godine od strane Armanda Rogera i Charlesa Galleta. Njihova povijest seže do 1693. godine kada je Giovanni Paolo Feminis stvorio "Acqua Mirabilis", ljekovitu vodu od 18 ljekovitih biljaka. Ova formula je kasnije modernizirana u Eau de Cologne od strane Jean Marie Farine 1806. godine.


Roger & Gallet su poznati po inovativnim proizvodima poput prvog okruglog sapuna "parfumiranog do srži" iz 1879. godine, koji je zadržao miris do posljednje upotrebe. Njihovi proizvodi, uključujući parfeme, sapune i njegu tijela, inspirirani su prirodom i egzotičnim lokacijama, koristeći sastojke poput cvijeća, voća i začina.


Danas, Roger & Gallet nudi globalno senzorno iskustvo, kombinirajući znanje parfumerije i farmacije, pružajući klijentima nježne i mirisne proizvode za njegu tijela i svakodnevnu higijenu.