Pregledaj svoje proizvode u košarici

Instagram

Registrirajte se

Uvjeti prodaje

Načini i uvjeti plaćanja

PLAĆANJE POUZEĆEM
Odaberete li plaćanje pouzećem, trošak vaše narudžbe plaćate kurirskoj službi.

PLAĆANJE PREDRAČUNOM
Odaberete li plaćanje predračunom, nakon završene narudžbe na Vašu adresu elektroničke pošte stići će predračun s uputom o načinu uplate.
Trošak možete platiti virmanom ili općom uplatnicom u bilo kojoj pošti ili banci.
Uz odabir dostave na Vašu adresu osim troškova proizvoda obračunavaju se i troškovi dostave.

PLAĆANJE KARTICOM
Kupljene proizvode možete platiti i karticama:
American Express, Diners, MasterCard, Maestro i Visa.

American Express Diners MasterCard Maestro Visa










Za sve vrste plaćanja osim troškova proizvoda obračunavaju se i troškovi dostave.

Kupnja na rate:

Plaćanje na rate moguće je American Express, Diners, MasterCard, Maestro i Visa (PBZ banke) iznad 500kn na 2-6 rata.

Troškovi dostave:

ZA NARUDŽBE IZNAD 299kn DOSTAVA JE BESPLATNA.

Trošak dostave na teritoriju Republike Hrvatske snosi naručitelj proizvoda.
Cijena dostave ( do 3 kg) fiksna je bez obzira na destinaciju unutar Republike Hrvatske, uključujući i otoke.
( popis otoka i rasporeda dostave na otoke u prilogu )

Za sve otočke destinacije koje nisu na popisu/karti u prilogu kontaktirati DELMERION.
CIJENA DOSTAVE JE 30 kn PO POŠILJCI ( PDV uključen ).

Opis načina i roka isporuke proizvoda:

Po izvršenoj autorizaciji Vaše narudžbe , proizvodi će Vam biti isporučeni u roku 5 radnih dana.

Reklamacije:

DELMERION d.o.o. razmotrit će opravdanost reklamacija upućenih putem maila reklamacija@delmerion.hr ili na fax +385/1/3700561 u roku tri dana od prijema pošiljke.
Reklamacije se mogu odnositi isključivo na manjak robe ili oštećenu transportnu ambalažu. Reklamacija mora biti prijavljena odmah dostavnoj službi prilikom preuzimanja pošiljke pisanom primjedbom na dokumentu o primitku.

Manjak isporučene količine biti će prihvaćen isključivo ukoliko je naručitelj prilikom dostave zaprimio otvorenu transportnu ambalažu te istu prijavio dostavnoj službi pisanim putem na dokumentu o prijemu, te o istom obavijestio DELMERION d.o.o. na navedene kontakte.

Prijava reklamacije za oštećenje isporučene količine biti će prihvaćeno isključivo ukoliko je naručitelj prilikom dostave zaprimio oštećenu transportnu ambalažu te istu prijavio dostavnoj službi pisanim putem na dokumentu o prijemu, te o istom obavijestio DELMERION d.o.o. na navedene kontakte.
TROŠAK POVRATA PROIZVODA U OVA DVA SLUČAJA SNOSI PRODAVATELJ.

U SVIM OSTALIM SLUČAJEVIMA KADA KUPAC ŽELI VRATITI PROIZVODE, TROŠAK POVRATA SNOSI NARUČITELJ. PROIZVODI MORAJU BITI NEOTVARANI, U ORIGINALNOJ AMBALAŽI I NEOŠTEĆENI U POTPUNOSTI. U SVIM OSTALIM SLUČAJEVIMA PRODAVATELJ ZADRŽAVA PRAVO DA UPLAĆENA SREDSTVA ZA PROIZVODE UMANJI ZA PROCJENJENU ŠTETU NA PROIZVODU, MAKSIMALNO DO PUNE VRIJEDNOSTI PROIZVODA ( otvoreno krajnje pakiranje proizvoda, neuklonjive oznake ili oštećenja na bilo kojem dijelu pakiranja i slično )
Kupac je dužan pisanim putem obavijestiti DELMERION d.o.o. na istaknute kontakte da želi vratiti naručene proizvode.

Zaštita privatnosti

DELMERION d.d. obvezuje se zaštititi osobne podatke kupaca/ korisnika tako što će prikupljati samo osnovne podatke o njima, nužne za ispunjenje vlastitih obveza, informirati kupce/ korisnike o načinu upotrebe prikupljenih podataka, redovito im pružati mogućnost izbora u vezi s upotrebom njihovih podataka, uključujući odluku o tome žele li ili ne žele da se njihovo ime ukloni s lista koje se upotrebljava za marketinške kampanje.
Sve se podatke o korisnicima strogo čuva i dostupni su samo zaposlenicima kojima su nužni za obavljanje posla.
Svi zaposlenici DELMERION d.d. i njegovi poslovni partneri odgovorni su za poštovanje načela zaštite privatnosti.

KORACI ZA KUPNJU proizvoda PUTEM DELMERION WEBSHOPA

1. KORAK

Online kupnja može se ostvariti samo ukoliko se kupac registrira na za to predviđenom mjestu na stranici www.delmerion.hr.

Prilikom ispunjavanja registracijskog obrasca kupac je dužan dati točne, važeće i potpune osobne podatke.

Nakon uspješno obavljene registracije (pravilno popunjeni svi traženi podatci) na e-mail Kupca biti će dostavljena obavijest o uspješnoj registraciji.

2. KORAK

Odabir željenog proizvoda vrši se spremanjem u „košaricu“ klikom na link „Dodaj u košaricu“. U „košarici“ se nalaze svi proizvodi koje je Kupac odabrao za kupnju zajedno sa cijenom proizvoda te ukupnom cijenom (uključen PDV).

Ukoliko Kupac želi nastaviti sa kupnjom odabire link „Nastavi kupovati“, a sustav ga automatski vraća na stranicu posljednjeg naručenog proizvoda.

Ukoliko kupac želi završiti svoju narudžbu odabire link „Naruči odabrano“.

3. KORAK

Ukoliko korisnik nije registriran ispunjava osobne podatke i odabire način plaćanja.

Instagram